آتوریتی 32

  • ۰
  • ۰

داشتم با خودم فکر می کردم اینهایی که برای سفر بی بازگشت به مریخ ثبت نام کرده اند دنیایشان چه شکلی ست؟! اصلا چطور می شود یک آدم هیچ وابستگی و دلبستگی به این دنیا نداشته باشد که داوطلب بشود برای یک راه بی بازگشت؟!


با خودم گفتم شاید یکی شان تمام خانواده اش بخاطر زلزله از دنیا رفته اند.

یا مثلا فقط آن یک نفر از تصادف شان زنده مانده است.

شاید یکی از آنها زنش را بخاطر سرطان از دست داده.

شاید یکی شان بیکار است، از همان مدل آدم های بی غم چه غم.

و شاید یکی مثل من تمام زندگی اش را از دست داده: تمام تو را!


  • ۹۵/۰۹/۱۰
  • محمد زم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی